2011. január 28., péntek

Dave Days - A youtube egyik tehetséges "királya"

Valamikor tavaly az egyik ismerősöm küldött egy linket, hogy "Ezt hallgasd, nézd végig, jobb mint az eredeti". Amikor rákattintottam Miley Cyrus "7 things" című dalának a paródiája jelent meg. Eléggé poénosnak tartottam és sokat nevettem rajta. Ahhoz képest, hogy a srác nem rendelkezik olyan háttérrel, mint több énekes nagyon jól megcsinálta. A klip főleg a karton bábú mindent visz...Tömören arról szól a dal, hogy Dave bele van zúgva Miley-ba, és van egy Hannah Montana-s karton bábúja, melyet csókolgat, beszél hozzá stb., a barátai kicsit zizinek tartják...



Nemrég megint visszanéztem Dave Youtube oldalára, ahol kicsit körbenéztem, és találtam pár jó kis vicces videót, dalt. A figyelmem rögtön megakadt egy másik Miley "feldolgozáson". Belenéztem és láss csodát Miley maga is szerepel benne...A klipben már látható, hogy sokkal több energiát fejlesztettek az elkészítésére, profibban hat, és Dave hangja is fejlődött.


A srác nem rossz, nem csak feldolgoz dalokat, hanem van "sajátja is". Szerintem mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni sorsát, mert nem véletlenül tart ott, ahol. A legjobban azt bírom, ahogy össze marháskodik a klipjeiben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése